Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi společností Vierto s.r.o., se sídlem Jugoslávská 1006/26, 741 01 Nový Jičín, IČO: 21455589, DIČ: CZ21455589, zapsanou u Krajského soudu v Ostravě pod spisovou značkou C 95746 (dále jen „Poskytovatel“) a jejími zákazníky (dále jen „Zákazník“) při poskytování digitálních služeb, jako je SEO, tvorba webových stránek, konzultace a další související služby.

2. Vymezení pojmů

  • Poskytovatel: Vierto s.r.o., výše uvedená společnost.
  • Zákazník: Fyzická nebo právnická osoba, která objednává služby od Poskytovatele.
  • Služby: Digitální služby nabízené Poskytovatelem, včetně SEO, tvorby webových stránek, konzultací a dalších.

3. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je poskytování digitálních služeb Poskytovatelem Zákazníkovi na základě individuální objednávky. Konkrétní rozsah a specifikace služeb jsou stanoveny dohodou mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.

4. Objednávka a uzavření smlouvy

Objednávka služeb probíhá individuálně, nejčastěji prostřednictvím e-mailu nebo kontaktního formuláře na webových stránkách Poskytovatele. Smlouva je uzavřena potvrzením objednávky Poskytovatelem, případně podpisem smlouvy. Objednávka je závazná a jejím potvrzením vzniká smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.

5. Ceny a platební podmínky

Ceny služeb jsou stanoveny individuálně na základě požadavků Zákazníka a rozsahu poskytovaných služeb. Poskytovatel vystaví Zákazníkovi cenovou nabídku, kterou Zákazník schválí před zahájením poskytování služeb. Platba probíhá na základě vystavené faktury, se splatností uvedenou na faktuře. Poskytovatel je plátcem DPH.

6. Dodací a výkonové podmínky

Termíny dodání služeb jsou stanoveny individuálně v rámci dohody mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby s odbornou péčí a v dohodnutém rozsahu. Zákazník se zavazuje poskytnout Poskytovateli veškerou potřebnou součinnost k řádnému plnění smlouvy.

7. Odstoupení od smlouvy

Zákazník, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem do 14 dnů od jejího uzavření. Toto právo však nelze uplatnit v případě, že bylo s výslovným souhlasem Zákazníka započato s plněním služeb před uplynutím této lhůty. V případě, že Zákazník není spotřebitelem, řídí se odstoupení od smlouvy příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

8. Reklamace služeb

Zákazník má právo reklamovat poskytnuté služby, pokud nejsou v souladu s dohodnutými podmínkami. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od zjištění vady. Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení.

9. Ochrana osobních údajů

Poskytovatel se zavazuje nakládat s osobními údaji Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy, zejména Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů.

10. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 17. 4. 2025 a nahrazují veškeré předchozí verze. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit. O případných změnách bude Zákazník informován na webových stránkách nebo při uzavírání smlouvy.

Veškeré právní vztahy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem se řídí právním řádem České republiky. V případě sporu se strany zavazují nejprve usilovat o smírné řešení. Nedojde-li k dohodě, je k řešení příslušný věcně a místně příslušný soud dle sídla Poskytovatele.