5 důvodů, proč weby a e-shopy nepřinášejí výsledky

Hezký design a dobrý produkt nestačí. Proč se vám nedaří přivést zákazníky na web? Pojďme se podívat na 5 nejčastějších chyb – a jak je napravit.

1. Web není přizpůsobený potřebám návštěvníků

Mnoho webů vzniká z pohledu majitele – design, struktura a obsah podle jeho preferencí. Návštěvník má ale jiné priority: jednoduchost, přehlednost a rychlou odpověď.

Proto navrhujeme weby na základě UX principů, testování, heatmap a analýzy chování.

2. Web není vidět

I nejlepší web je k ničemu, pokud ho nikdo nenajde. Klíčem je kvalitní SEO – meta titulky, optimalizované obrázky, sitemap, interní prolinkování.

Nabízíme kompletní SEO pro weby i e-shopy, abyste byli vidět tam, kde vás lidé hledají.

3. Obsah bez strategie

Obsah musí vycházet z analýzy klíčových slov, cílové skupiny a nákupního chování. Každá stránka má mít cíl – informovat, přesvědčit, přimět k akci – a logicky navazovat na další.

Připravíme obsahovou strategii na míru a sladíme ji s vašimi cíli i očekáváním zákazníků.

4. Technické nedostatky a pomalé načítání

Pomalý web odrazuje lidi i Google. Velké obrázky, zbytečné skripty nebo špatný hosting zpomalují načítání a snižují konverze.

Zajistíme technickou optimalizaci, kompresi obrázků a rychlý hosting pro váš web.

5. Nedostatečné vyhodnocování a žádné měření

Web není jednorázový projekt. Bez dat nevíte, co funguje a co ne. Implementujeme GA4, Search Console, Tag Manager a další nástroje.

Ukážeme vám, jak s daty pracovat a jak je využít pro zlepšení výsledků.

Chcete, aby váš web nebo e-shop konečně fungoval?

Ozvěte se – podíváme se na něj společně a navrhneme řešení, které má smysl.

Chci to vyřešit